29/10/2018

Een Leo Club is een serviceclub voor jonge mensen van 18 tot 35 jaar die regelmatig bij elkaar komen om service te bieden aan de maatschappij. Dit komt voort uit het ideaal dat wij iets voor andere in onze samenleving kunnen betekenen. Leo Clubs zijn verenigd in de Vereniging Leo Clubs Nederland  en maken onderdeel uit van de Lions Clubs International. In meer dan 140 landen zijn er Leo Clubs actief en vormen, samen met de Lions, de grootste service-organisatie ter wereld met zo’n 1.5 miljoen leden.

Hieronder vind je alle contactgegevens van de 19 Nederlandse LEO Clubs. Geen club bij jou in de buurt? Neem dan contact met ons op en misschien start jij binnenkort wel je eigen LEO Club!

LEO Clubs

Weet je iemand tussen de leeftijd van 18 tot 35 jaar breng hem of haar dan in contact met Geert Wijnbergen.

Of heb jezelf interesse neem dan contact op met onze coordinator Leo'club  Geert Wijnbergen geert@wijnbergen.info